Comprar Cercar Tema Hemeroteca

La pastisseria i la cuina de la garrofa

Sinòpsi

La pastisseria i la cuina de la garrofa
La pastisseria i la cuina de la garrofa ens ofereix un aplec de receptes on es proposa una nova cultura sobre aquest producte, humil i sovint menystingut, de la nostra terra. Des d’un respecte programàtic per la garrofa i la seua tradició, la Fundació Alícia ha impulsat un treball innovador, amb col·laboracions des dels àmbits de la restauració, la pastisseria, les fleques i les escoles de cuina. Un treball d’autèntica excel·lència que despertarà la curiositat dels professionals i els afeccionats al món de la cuina.


El lector hi trobarà un conjunt de receptes de base que ens proporciona la Fundació Alícia, un ventall de plats on la garrofa es mostra com un ingredient nou, saborós i versàtil, per a tot tipus de menjars. També s’hi presenten les aportacions fetes per professionals diversos, amb propostes tan variades com el creatiu trifàsic de garrofa, civada i ratafia o el compromès pa ecològic de gingebre i garrofa.



Autors

La Fundació ALÍCIA (ALImentació i ciènCIA) és un centre de recerca dedicat a la innovació tecnològica en cuina, a la millora dels hàbits alimentaris i a la valoració del patrimoni agroalimentari i gastronòmic. El consell assessor d’aquesta fundació privada compta amb la presidència del xef Ferran Adrià i l’assessorament executiu en matèria de salut del cardiòleg Valentí Fuster.

David Brull és el coordinador del projecte. Jaume Fàbrega és l'autor del pròleg. Paül Peralta és l'autor de les fotografies.

Dades Tècniques
ISBN 9788415221388
Editorial ONADA EDICIONS
Estat Disponible
Llengua de Publicació valencià
Nº Edició Data ISBN Edició Anterior
1 01-2012
Autor Fundació Alícia et al.
Pàgines 72
Preu i percentatge d'IVA 20.00 € + 4%

"La pastisseria i la cuina de la garrofa" J. Roda
El cuiner Juanjo Roda parla de les propietats de la garrofa, dins de la presentació del llibre "La pastisseria i la cuina de la garrofa" a la Fundació Alícia.

Opinions Deixa la teua Opinió
No existeixen opinions per a aquest element.
Deixe la seua Opinió
Títol
Valoració 0 1 2 3 4 5
  

Amunt OpinióOpinió Enviar a un amicEnviar a un amic TornarTornar

Accés
Valencian Books Portal d'Editors Escriptors Valencians
Destacats

Escola de pares i mestres per a la lectura
Sobre la lectura
Escriptors valencians actuals
III Congreso de Literatura Infantil y Juvenil
L'aventura de triar un llibre
Trobades
 

Llibres |Autors |Il·lustradors |Editorials |Crítiques |Revista Digital del Llibre Valencià |Notícies |Galeria de vídeos i imatges |Reportatges |Agenda d'actes |Revista Lletres Valencianes |Guia de llibreries valencianes |Guia de distribuïdors valencians |Guia d'associacions del món del llibre |Xarxa de lectura pública |Institucions nacionals relacionades amb el llibre |Premis Literaris |Blogs d'interés |Enquestes |Contacte |Mapa web

Valid XHTML 1.0 Transitional ¡CSS Válido!

L’Associació d’Editors del País Valencià recolza l’activitat dels creadors i rebutja la pirateria i la reproducció il·legal de tots els productes culturals: llibres, música, pel·lícules, vídeojocs, i programes d’ordinador.

Associacio d'editors del pais valencia
C/ Martínez Cubells, 6 - 1r - 1a
46002 València tel. 96 394 50 03
aepv@aepv.net

Diseño y Desarrollo Web Im3diA comunicación 2010 | Avís legal

rss Atom rss 1.0 rss 2.0
La pastisseria i la cuina de la garrofa | llibresvalencians.com