Comprar Cercar Tema Hemeroteca

Millor, versió original

Juan Pérez, jove emprenedor valencià, va crear la seua editorial amb una màxima: el text sense retocar.

adn

Quan estudiava Filologia Anglesa, per a Juan Pérez era quasi impossible trobar textos en versió original, així que va decidir recopilar-los i publicar-los ell mateix.Així va nàixer JPM EdicionEs: en plena crisi i sota el comandament d'un jove emprenedor. Malgrat tenir-ho tot en contra, l'editorial funciona gràcies a l'esforç i la paciència, doncs va començar a treballar en 2004 i fins a 2009 no va veure publicat el seu primer llibre.

Què és JPM Edicions

L'aposta de Pérez és el text original, “que el lector llija la novel·la com es va llegir en el seu moment, el text verge”. Per açò, els seus llibres són versions originals sense l'aparell crític que les sol acompanyar.

Des de clàssics com Frankenstein o el Dr. Jekyl and Mr. Hyde fins a assajos o llibres didàctics, els seus llibres, que no superen els sis euros, es dirigeixen principalment a futurs filòlegs anglesos, encara que estan oberts al públic general. Es poden trobar en llibreries com Viridiana, Bibliocafé, La Traca, Collita Roja o Llig Llibreria.

Llig l'article complet a:

http://www.adn.es/local/valencia/20111109/NWS-1245-jpm-editorial-ingles-emprendedor.html

Opinions Deixa la teua Opinió
No existeixen opinions per a aquest element.
Deixe la seua Opinió
Títol
Valoració 0 1 2 3 4 5
  

Amunt OpinióOpinió Enviar a un amicEnviar a un amic TornarTornar

Accés
Valencian Books Portal d'Editors Escriptors Valencians
Destacats

Escola de pares i mestres per a la lectura
Sobre la lectura
Escriptors valencians actuals
III Congreso de Literatura Infantil y Juvenil
L'aventura de triar un llibre
Trobades
 

Llibres |Autors |Il·lustradors |Editorials |Crítiques |Revista Digital del Llibre Valencià |Notícies |Galeria de vídeos i imatges |Reportatges |Agenda d'actes |Revista Lletres Valencianes |Guia de llibreries valencianes |Guia de distribuïdors valencians |Guia d'associacions del món del llibre |Xarxa de lectura pública |Institucions nacionals relacionades amb el llibre |Premis Literaris |Blogs d'interés |Enquestes |Contacte |Mapa web

Valid XHTML 1.0 Transitional ¡CSS Válido!

L’Associació d’Editors del País Valencià recolza l’activitat dels creadors i rebutja la pirateria i la reproducció il·legal de tots els productes culturals: llibres, música, pel·lícules, vídeojocs, i programes d’ordinador.

Associacio d'editors del pais valencia
C/ Martínez Cubells, 6 - 1r - 1a
46002 València tel. 96 394 50 03
aepv@aepv.net

Diseño y Desarrollo Web Im3diA comunicación 2010 | Avís legal

rss Atom rss 1.0 rss 2.0
Millor, versió original | llibresvalencians.com